We maken gebruik van professionele transportbedrijven om uw pakket te leveren op het gewenste tijdstip. In geval van onbeschikbaarheid van de ontvanger laten we een bericht aan de deur/in de brievenbus waarin de koerier aangeeft dat er nog een tweede poging van levering zal volgen of op welk postpunt het pakket afgehaald kan worden.
Als de koerier het pakket in een afhaalpunt levert, wordt een mail gestuurd met de ophaalgegevens. Het pakket moet binnen 7 kalenderdagen worden opgehaald bij het afhaalpunt.
Wij raden aan, waar mogelijk, de levering te laten plaatsvinden op een zakelijk adres, waar over het algemeen een handtekening vereist is.
Gift.be ™ zorgt ervoor dat de pakketten geleverd worden in goede staat en op de gewenste leverdatum.
Wij kunnen geen specifiek uur van levering garanderen.
Wij sturen een e-mail met traceerinformatie naar al onze klanten. Als u vragen heeft over het traceren van informatie of de verzending van uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice: cs-gift@nayan.be.
Wij doen beroep op een professioneel transportbedrijf om uw geschenk te leveren op een datum die dicht bij de gevraagde datum ligt (het kan iets vroeger of later aankomen).
Indien de geadresseerde niet beschikbaar is, laat de koerier een bericht achter met details over een eventuele tweede leveringspoging, details over het afhaalpunt waar het pakket werd afgeleverd, of de mededeling dat het pakket bij een buur werd afgeleverd. Onze klantendienst volgt de geschenken met standaardlevering op en neemt contact op met de klant als er problemen zijn om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Wij raden u aan om, indien mogelijk, op een zakelijk adres te leveren, aangezien een handtekening meestal vereist is.
Wij doen beroep op een professioneel transportbedrijf om te proberen uw geschenk op de gevraagde datum te leveren.
Indien de geadresseerde niet beschikbaar is, laat de koerier een bericht achter met details over een eventuele tweede leveringspoging, details over het afhaalpunt waar het pakket werd afgeleverd, of de mededeling dat het pakket bij een buur werd afgeleverd.
Geschenken die op zaterdag worden geleverd, krijgen speciale aandacht van onze klantendienst en prioriteit van de afzender.
Wij doen beroep op een professioneel transportbedrijf om te proberen uw geschenk op de gevraagde datum te leveren.
Indien de geadresseerde niet beschikbaar is, laat de koerier een bericht achter met details over een eventuele tweede leveringspoging, details over het afhaalpunt waar het pakket werd afgeleverd, of de mededeling dat het pakket bij een buur werd afgeleverd.
Expresleveringen krijgen speciale aandacht van onze klantendienst en prioriteit van de afzender.
Voor meer details, zie onze Verkoopsvoorwaarden.
Vul alle verplichte velden in.
De vermelding van een telefoonnummer is verplicht. Gelieve het telefoonnummer in te voeren zonder spaties en zonder nationale prefix.
Wij leveren niet aan P.O. boxes of militaire basissen.
Levering vergt meestal een handtekening van de ontvanger.
We leveren van maandag tot en met zaterdag tijdens de kantooruren.
Gelieve een adres in te geven waarvan u weet dat de ontvanger, of een andere volwassene persoon aanwezig kan zijn om het pakket in ontvangst te nemen.
Om een succesvolle levering te kunnen garanderen, zal de ontvanger zelf e-mails krijgen van de koerier met updates over de voortgang en leveringsdatum van het pakje. Als u liever hebt dat ze deze updates niet rechtstreeks krijgen, gelieve dan uw eigen e-mailadres in te vullen, dan ontvangt u deze e-mails van onze koerier rechtstreeks.
Voor leveringen aan ziekenhuizen is de verdieping, de route en het kamernummer vereist. Dit is noodzakelijk omdat niet elk ziekenhuis pakjes aanvaardt aan de receptie.
Gift.be ™ is verantwoordelijk voor de tijdige verzending van bestelde artikelen, volgens de gekozen methode.
Gift.be ™ is niet verantwoordelijk voor mislukte leveringen wanneer:
Indien de transporteur genoodzaakt wordt om een geschenk terug te sturen naar Gift.be ™ omwille van één van bovenstaande redenen (met uitzondering van uitzonderlijke weersomstandigheden), worden noch het geschenk noch de verzendkosten terugbetaald.
De klant kan echter vragen om het geschenk opnieuw te verzenden indien hij of zij akkoord gaat om de verzendkosten een tweede keer te betalen. Indien het adres onjuist of verouderd was bij de eerste leveringspoging, zal Gift.be ™ het geschenk enkel opnieuw verzenden indien de klant een nieuw leveringsadres opgeeft.
Hou er rekening mee dat bederfelijke goederen (zoals fruit, bloemen, kaas, kaviaar, zalm, of andere producten naar onze beoordeling) geen tweede keer verzonden kunnen worden. In dit geval zal een extra kost aangerekend worden.