Gratis nummer 0800 / 94 387 (ma - vr: 8u - 12u en 13u - 17u) | cs-gift@nayan.be
1. Ik heb een vraag over een bestelling die ik geplaatst heb.Volg deze link om een nieuw paswoord aan te vragen.
U kunt de leveringsstatus van uw zending vinden in het account center. Ga naar "Uw Bestellingen" en klik op het nummer van uw zending om de leveringsstatus van uw bestelling te zien.
Wij maken uw factuur aan op het moment dat uw bestelling bij ons vertrekt. U kunt de factuur in het account center ophalen en afdrukken na levering van uw bestelling.
De status van uw betaling ziet u in het account center onder "Uw Bestellingen".
U kunt een aantal veranderingen zelf doorvoeren in het account center.
- Uw persoonlijke boodschap kan u wijzigen onder "Uw Gift Messages", natuurlijk op voorwaarde dat wij uw bestelling nog niet verstuurd hebben.
- Uw persoonlijke gegevens kan u wijzigen onder "Uw accountgegevens"
Indien u een andere wijziging wenst door te voeren, gelieve ons te contacteren via telefoon of via formulier.
Gelieve ons te contacteren via telefoon of via formulier.
Onze help pagina biedt nuttige informatie over online shoppen en bestellen bij gift.be. U ervaart meer over Gift.be op de pagina Over Gift.be.
Gelieve ons te contacteren via telefoon of via formulier.
Vast en zeker. Sinds meer dan 10 jaar maken wij geschenken en geschenkpakketten op maat voor bedrijven. De combinatie van excellente service, kwalitatief hoogwaardige producten en uitstekende logistiek maakt ons uniek. Op de volgende pagina vindt u meer informatie: Relatiegeschenken.
Gelieve ons te contacteren via formulier.
Gelieve ons via het contactformulier te laten weten hoe u met ons wenst samen te werken.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.